Thursday, August 19, 2010

Not love story..its love sorry..

FUDO LOVE HISTORY :

1st love - AKU BYK KALI MKN ATY
(kpd dia,jan trasa aty lak..nie cma kngn lama yg diimbau kmbali..nway,aku dah ley trima ko utk jd kwn biasa aku..hehe..pngajaran dr cinta ko,aku xnk jd buta & tuli krn cinta)

2nd love - AKU TERASA DIPERBODOHKAN
(aku xnk mmaki @ mencarut kt ko..aku cma hrp agr ko ta msg or kol aku lg..tlglah..aku xnk prasaan yg dah aku layukan nie ditaburi baja beracun ko utk membibitkan bunga2 prasaan ag..!Sakit!!i just hope dat i can forget u..pngajaran dr cnta ko,1 gf is not enough..setia ta bererti pd owg yg ta setia..i hope dat,wat u gve u get back sygg..)

3rd love - AKU TADE FEELING DGN DIRINYA
(maafkan aku krn ta dpt mmberi komitmen sepjg brsama dgnmu..aku hrp kta twoskn lost cntact agr ko xmembenci diriku ag..pngajaran dr cinta ko,kita xblh mncintai owg yg mncintai diri kta skiranya kta tade prasaan cinta terhdp dirinya..cinta xblh dipaksa..)

4th love - AIRA NISRINA : PEMBAWA BAHAGIA
(cinta aku pd Aira Nisrina scr kbetulan saling berkait dgn cinta2 aku yg sblm nie..aku berpsh dgn 1st luv ketika kaka aku m'alami kguguran..aku menemui cnta dgn 2nd luv a/b aku diberi kaba berita yg kaka aku hamil ag..hbgn aku dgn 3rd luv berakhir ketika kaka aku sdg sarat mengandung..4th luv aku ketika Aira Nisrina lahir ke dunia pd 13/03/2010..aku amt menyayanginya lbey dr apa pon didunia nie..)

5th love - AKN DATANG.MASI DLM PROSES MENCARI..
(stlh m'alami smua pngalaman nie,aku mula mls utk serius bercinta..skang aku dah single utk 3 bln lbey..hmm,agk bsn..tp palehotak aku xsrabut spt sblm nie..nway,pngajaran drpd cinta lalu pla membuatkn aku lbey berhati2 utk memilih si dia..kdg2 timbul prasaan utk menjd seorg yg ta setia @ player utk mempermainkan owg len spt mna yg pna aku alami dlu..hrp2,niat jht aku xtermakbul..aku xnk larh aku dibenci rmai owg pasnie..ppe pon,i'll neva gve up hope..pencarian si dia masi ditwoskn..8least utk mnghlgkn ase bsn n dpt ga berkongsi kasih syg, suka & duka dgnku..aku hrp aku dpt mnemui si dia dlm msa trdkt nie..)
18.05.09

No comments:

Post a Comment